Pages

3.05.2011

Happy List - 03.05





Photobucket
 
Once again, I'm linking up with the seriously cute, Mamarazzi for
 
The Weekend Happy List!
 

One tall iced skinny caramel macchiato, please!
This is happiness in a cup.


Mmmmmmm...a New York Dog at Sonic. Have you guys tried these?? They're SOOOOO good. Not on THE diet, but delish!


They make me kinda happy.
Spring is in the air!  That makes me VERY happy!!


We're also moving in...there's furniture in the new part of the house!! 

Pictures coming soon!

You know that makes me UBER happy!

What about you??  What's been making you happy lately?  Stop by and link up with Mamarazzi's Happy List!

Hope you're all having a great weekend!!

Love and Rockets,
jennykate♥

23 comments...I love comments:

Life with Kaishon said...

That looks like a pretty much perfect day Jenny Kate! Happy weekend friend o rama!

stephanie said...

Yay for moving in! And while that drinks ok, I'm partial to a skinny cinnamon dolce latte. Yum!

the little dragonfly said...

So excited for you getting to finally move in! Can't wait to see the pictures.

rachel's life. said...

That is a happy happy weekend! I wish we had a Sonic over here - that looks delish!

sarajo said...

My happy cup is a coke. LOL!
Love Sonic...haven't tried the NY dog yet. I guess I have to now!
And I'm jealous over the blooms. Although, we have daffodils coming up here, that are just about to bloom.
And yay for new furniture! Can't wait to see pics!
Have a great weekend!

~Mistee~ said...

Whats on that SONIC dog??? YUM!

Impulsive Addict said...

Bleh on the coffee! But I DID try a little 6 inch chili cheese dog from Sonic last week and it was A-MAZING! But guess what? I put mayo on it. It's weird I know but it was soooooo good! And I also got some tator tots and a Dr. Pepper. I NEVER drink pop but it was just want the doctor ordered. YUM. Now I may have to swing by sonic for another one......

Can't wait for Spring and I can't wait to have a house warming party at your place!!!!!!!!!

allstarme said...

I pretty much live for the time of year when it feels right to start having iced coffee again. It's so awesome!

MiMi said...

We have to drive 40 miles to get to the nearest Sonic! But I'm thinking a NY weener would be worth it.

Stacie said...

I just saw some flowers budding on a tree today and it made my heart sing! Have a great weekend!

Fresh Mommy said...

LOVE your happy list... Starbucks and Sonic, oh my!! Can I just copy your list and use it for my happy, perfect day?! Mkaythanks. :)

~Tabitha

Liz said...

That's great that y'all are starting to move in!

I saw a Sonic commercial about the hotdogs they have now. We haven't been to a Sonic in so long!

Brandy@YDK said...

I tried sonics new hot dogs - yummy. But definitely not healthy. And that Starbucks looks delish.

Connie said...

This weekend, I had....

Starbucks
A GIANT hot dog and...
A DONUT Sandwich.

I'm going to gain 10 pounds.

shortmama said...

I order the same drink from Starbucks!! Well about 75% of the time anyway!

starnes family said...

Know what is funny? We have very few Sonics out here. A couple opened in southern California last year and there were 2 hour waits everywhere. Crazy.

VandyJ said...

Sigh--signs of spring won't show here until at least the end of April, possibly May. Spring is a short season here.

Boobies said...

The New York Dog has me mesmerized!

Myya said...

YAY for moving in!!! How exciting!

Mmmm anything from Starbucks sounds good to me... ok well not straight espresso or anything crazy like that, but mmmm do they know how to do coffee!

YAY for Spring... ohhh how I want some more sunshine!!!

Amanda said...

Hey, new bloggy friend! Thanks for stopping by, and for your sweet comment. Girl, a caramel macchiato is my little heaven too, don't you love the caramel at the bottom when you're done? Mmm!

Love your blog, I'm your newest follower!

Ashley said...

It's okay to cheat the diet. Hotdogs aren't THAT bad for you! ;)

And I completely forgot sonic had hotdogs. I admit I frequent the 1.50 hotdog/soda combo at Costco. (thankfully they have parking validation, it'd cost most than my hotdog!) :)

Xazmin said...

Wow. I hate sonic's food. And I hate hotdogs. But somehow...that looks DELISH!

So excited to see the furniture in the new part of the house!

Shawn said...

I've never tried that but I have to say it looks deliciouso!

I've had 2, yep, that's right TWO beefdogs from Steak N Shake this week!

SUPER, and summers how far away?